Followers

Monday, April 4, 2011

Blog satu lagi start arini ! Hoyeah !

Salam & hello semua!

Seperti yang aku dah beritahu on the last post, aku dengan my husband in the process buat business online. So, we all mencari "lubang-lubang  yang boleh dapat barang dengan HARGA MURAH dan BERKUALITI. Bila da siap semuanya, arini start to post it to all our frens!

Meh tengok blog aku nih: http://couple2f.blogspot.com

Untuk permulaan, we all jual perfume Gred AA Dubai dan eyeshadow MISS ROSE . For your information, sebelum jual, we all da try all product and VERY SATISFIED with it. Yelar, nak jual barang ni kualiti penting kan?.. So, please take a look our blog and keep updating sebab banyak lagi barang yang we all akan jual dalam blog tu. 

okays, see ya ! :)

p/s: the reason aku tak jual je dalam blog nih sebab tak mau campur adukkan personal dgn biz. btw, aku akan buat sambungan TIP FOR BRIDE TO BE II! 

0 komen: