Followers

Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday: Sob Sob T_T


kereta kesayangan tuan blog T_T

Apakah Wordless Wednesday : Setiap hari rabu blogger akan post gambar di blog tanpa meletakkan sebarang keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Biarkan gambar yang berkata-kata..

12 komen:

Reensyarinie said...

eh nape ni kak?accident ke?

PUANSTOBERI said...

towing??? naper?? breakdown???

mamaNoriz said...

la... napa???

rosak ke eksiden???

takpe lah... pasni jalan kaki je...kan fara nak turunkan 4 kilo...hihi

CikPuan Fara said...

reen, bukan accident.. tapi skru kat tayar depan tercabut..

pn stoberi..skru kat tayar depan tecabut lor huhu..

mamanoriz, hehe sempat je kak usik kite kan hehe. ni depan umah mak kat JB ms raya. tak sempat nak kuarkan peluh kekekeke ;)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

gambar ni tak bgtau keta sapa tu?? :D

puanungupunyecerita said...

en somi nye time ila g JB..fuh.anak beranak tepi jln..da le mlm..ergh..
sbr ek

CikPuan Fara said...

pn lekit, sudah diedit kat pix.. thx yer bitau :)

ila, ye ke? aduyai. cepat hapdet cite dlm blog kay ;)

L said...

kenepa kene tow??

dah semayang belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

CikPuan Fara said...

problem la kereta huhu. alhamdulillah sudah isyak. mekasih sudi drop komen :)

CutieLiesa said...

glamor kejap kete u...huhuhuhuuhh

CIK JATT said...

ingatkan accident tadi. sekarang dah ok ker

fara balik pulau eh. sis kat seberang. tapi keja bayan lepas

ZaNa aDieyZa said...

ciannya dia.. xpe2, kejap jer tu.. nnti dah elok, boleh la gie jalan2 bawak kete tu yer..