Followers

Saturday, April 9, 2011

Terjebak cinta internet?


thx mr google


Salam & hello peeps.

Ada tak dikalangan korang pernah terjebak dengan cinta internet?..
Tak kira lar samada cinta geli-geli (skandal),
cinta serius tak pon cinta putus di tengah jalan..
Aku rasa ramai kot.
Lagi ah zaman orang pakai komputer ni kan?..

Dulu masa time sekolah dan mula-mula masuk universiti, tak macam sekarang.. Mana ada Facebook, Twitter, Ym..
Friendster pon belum wujud lagi..
Yang ada masa tu MIRC..
Haaa korang pernah dengar tak?..
Aku rasa budak-budak batch aku
yang lahir awal 80an- pertengahan 80an mesti tau..

Channel Kampung.. Mamak.. dan beberapa lagi..
aku pon tak berapa ingat dah..

Yang femes masa tu stail im, A/S/L = Age, Sex, Location.
Aku pon pernah terjebak gak dengan MIRC nih.
Tapi kemudahan terhad sangat.
Masa tu umah takde internet, cc pon bukan banyak cam sekarang..
Internet masa tu dikira maseh mahal ah kalu nak guna.

Bila lama-lama, dah makin canggih.. Friendster.. Myspace.. Tagged..
Sekarang budaya Facebook dengan Twitter takyah cakap ah.
Rasanye sape yang xde memang ketinggalan zaman..

Aku pernah terjebak dengan cinta internet okay,
tapi tak lar sampai tahap kahwin.
Tahap bercinta hangat-hangat tahi ayam je hahahaha.
Ada jugak kengkawan aku yang jumpa jodoh dalam internet. 
Yang penting, jangan percaya sangat cinta internet ni.
Kena check betol-betol. Kang ada yang jadi "Tipah Tertipu" ;)



4 komen:

blog-tips-kurus said...

saye la yg x de twitter tu. huhu!

*tq komen. entry dalam ni menarik. :-)

CikPuan Fara said...

erk, alamak sorry ye. entry aku nih secara umum je hehe. tq ah jd follower ;)

Fatimah Ali said...

aku sampai sekarang xde facebook. huhu

CikPuan Fara said...

suha: erk, ko xde fesbuk?.. takpe, ko ade blog.. yg xsemua org ade kan heheh ;)