Followers

Friday, January 21, 2011

Syiling oh Syiling

Aku bajet ramai dah tau pasal topik kat atas nih.
Sesapa yang tak tau maybe dok dalam gua yang takde koverage internet ataupon dok dalam "coconut shell"
*err btol ke ejaan omputih aku nih haha*

Kat highway Utara Selatan, orang berebut kutip duit syiling lepas sebiji keta Toyota Hilux ex-cident. Keta ni bawak Rm75k dan pas ex-cident duit syiling tu berterabur ler kat jalan.

korang bajet ni cite Ali Baba Bujang Lapok ke..
Ali Baba campak duit pastu orang rebut-rebut kutip

ade siap bawak beg plastik tuuu.
naseb bek takde bawak besen hahaha.
kot yer pon minyak mahal, brg nek harga..
tak kan ler nak kutip syiling akibat ex-cident tu wei.
tu kira dah mencuri. tak berkat masuk tekak hahaha.
aku takde ler baik sgt tp memang xpatut sgt ah menda2 cmnih jd. isk isk.

2 komen:

imanbalqish said...

tu kira macam ala2 smbut besday time kecik2 dulu.... budget tuan umah nak lambung wit syiling huhu...

CikPuanFarah said...

imanbalqish: hahaha kan kan? tak pon cam pengantin lambung syiling dengan gula2 pastu budak2 n mak budak rebut hehe.

thx eh bg komen ;)