Followers

Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesdays: Mee Rebus, Plaza Angsana JB Terbaik!






Apakah Wordless Wednesday : Setiap hari rabu blogger akan post gambar di blog tanpa meletakkan sebarang keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Biarkan gambar yang berkata-kata..

8 komen:

Reensyarinie said...

adoii akak..pagi2 bukak blog akak dh trasa lapar..rs nak mkn je..nyum2

C.I.N.T.A said...

memang terbaik woookk! makan plak ngan otak-otak yummy! lagi satu kat angsana yang sedap makan rojak singapore.. perghh memang terbaik!

~LeeyanaRadhi~ said...

woww bestnye.. rasenye kan fara, Hj. wahid punye mee rebus ni ade bukak caw kat putrajaya presint 9.. yana slalu jugak mkn.. mmg best!

Zana Adieyza said...

adoooyaiiiii, trs rasa lapar ni fara.. buat zana terliur jer.. yummy2 sungguh!

Dalila Hamid said...

lapar pulak :)

Ain Zulaikha said...

alaaaaa bila lah nak dapat makan ni kat sana ye... :)

puanungupunyecerita said...

kne try nie....

mamaNoriz said...

akak suka masa di depan stulang dulu,
depan laut lagi...tapi sayang dah tutup...huhuuu